Cum cumpar?
Pentru a cumpara produse din magazinul nostru, aveti la dispozitie doua modalitati de comanda: comanda online pe site si comanda telefonica.

Comanda online
Aceasta este metoda recomandata pentru a comanda produse deoarece:
• Produsul este identificat clar si orice erori sunt evitate;
• Ora la care lansati comanda este certa si ne permite sa procesam comanda dvs. intr-un timp cat mai scurt;
• Aveti acces permanent la stadiul comenzii dvs.
Pentru a efectua comenzi prin intermediul magazinului online este necesar sa va inregistrati, folosind date de identificare valide.
Pentru comenzile venite din partea unei persoane fizice avem nevoie de : numele si prenumele persoanei de contact, numarul de telefon al acesteia, precum si adresa de livrare.
Pentru comenzile venite din partea unei persoane juridice sunt necesare urmatoarele date: numele companiei, CUI, adresa de livrare (daca difera de adresa de facturare), numele persoanei de contact si numarul de telefon al acesteia.
Magazinul foloseste un cos de cumparaturi "virtual", in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul „Comanda”. Acest buton il puteti gasi alaturat fiecarui produs.
Dupa ce ati adaugat un produs in cos, se va deschide pagina care prezinta continutul cosului de cumparaturi. In acest moment puteti fie sa va intoarceti la pagina anterioara pentru a va continua cumparaturile, fie sa modificati continutul cosului de cumparaturi, fie sa finalizati comanda.
Veti avea de ales tipul cumparatorului (persoana fizica sau juridica), adresele de facturare si de livrare, precum si modalitatile de plata si livrare. Dupa ce ati bifat optiunile dorite, lansati Comanda finala.

Comanda telefonica
Pentru comenzi telefonice sunati la numarul de telefon de mai jos si un consultant de vanzari va va prelua comanda:
Telefon : 0741145679

Programul nostru :
PRELUARI COMENZI:
Luni - Vineri, de la 10:00 la 16:00 (pentru comenzi primite telefonic) si NON-STOP pentru comenzi lansate pe site si prin e-mail.
Sambata si Duminica inchis.
PROCESARI COMENZI (confirmari de stoc, informatii, etc):
Luni - Vineri, de la 10:00 la 17:00
Sambata si Duminica: inchis;
Comenzile si intrebarile trimise dupa ora 17:00 si in zilele libere vor fi procesate in prima zi lucratoare.
Livrarile se fac in termen de 24 - 48 ore, de la data confirmarii comenzii si stocului de catre consultantii de vanzari in urma unei comenzi.
Livrarea produselor
Produsele cumparate de pe mondicaffe.ro va vor fi livrate la birou sau acasa prin intermediul Postei, companiei de curierat rapid sau prin agentii nostri, la adresa indicata in formularul de comanda. Tarifele pentru transport sunt urmatoarele :
- pentru transportul prin Posta Romana – 15 RON (TVA inclus);
- pentru transportul prin curierat rapid - 25 RON (TVA inclus) pentru localitatile din Romania aflate in aria de acoperire a transportatorului, care va fi evidentiat separat in factura.
- Timpul maxim de livrare a produselor aflate in stoc este de 3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii ferme. Acest termen este orientativ el putand fi modificat din motive independente de vointa noastra.
- Produsele se vor livra si plati utilizind modalitatea aleasa de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele se afla in ambalajul original al producatorului, sunt absolut noi si nu prezinta semne de deteriorare.
- Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai anuntindu-va in prealabil despre aceasta situatie. In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata.
- Va rugam sa verificati produsele primite in momentul primirii, formuland orice reclamatii in prezenta curierului si inainte de a semna de primirea bunurilor. Casa Invest Grup isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare reclamatiile cantitative si calitative care nu tin de conditiile de garantie si care sunt efectuate dupa primirea produselor si plecarea curierilor.


Pretul si modalitatile de plata
Preturile prezentate includ TVA (9% pentru produsele alimentare, respectiv 19% pentru produsele nealimentare), insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Cheltuielile de livrare vor fi mentionate in mod distinct pe ultima pagina inainte de finalizarea comenzii.
Modalitatile de plata:
1. Plata prin Ordin de plata in contul RO56BUCU1032231735016RON deschis la Alpha Bank Iasi. Dupa ce ati primit proforma pentru comanda dumneavoastra, puteti achita prin ordin de plata. In momentul in care primim confirmarea de plata, produsele sunt livrate catre dumneavoastra.
Nota: Persoanele fizice pot face o alimentare de cont la un ghiseu al Alpha Bank Iasi sau se va completa un ordin de plata la orice alta banca preferata. Plata la un ghiseu Alpha Bank este cea mai favorabila, banii fiind transferati instantaneu si coletul va fi trimis mai rapid.
Plata va trebui efectuata in maxim doua zile lucratoare - in caz contrar refuzam comanda considerand ca nu mai este dorita de catre client.

2. Plata ramburs la primirea produselor.


Returnarea produselor
Conform legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile nu se poate aplica pentru produsele care se pot degrada ori deteriora rapid, in speta pentru produsele din categoria Cafea, Ceai si Ciocolata.
Procedura de returnare a produselor este supusa unor termene si conditii minimale. In functie de constatarile realizate referitoare la starea produsului si a accesoriilor returnate (produs desigilat, incomplet, defect, avariat, etc), S.C. Casa Invest Gup S.R.L. isi rezerva dreptul de a retine din valoarea produselor comandate o taxa de utilizare si/sau o taxa de procesare administrativa.

Sondaj
cum ai ajuns la noi?